Latest Posts

Burdayim:)

By 15:50 , ,

Sevgili blog, fotokritik, facebook page ve grup arkadaslarim yine beni cok mutlu ettiniz, merak dolu mesajlar almak cok guzel, amacim tabi ki sizleri meraklandirmak degildi sadece firsat bulamadim yazmaya, fotograflar oldukca mesgul ediyor -bu cumleden sonra maalesef gelir normalde ama ben fotograf askmdan dolayi cok sukur diyecegim:)-. Dun 100 mesaj vardi e-mailimde en az 60'i Helen ve Ibrahim'in diger fotograflarini soruyor, ruya dugunun diger fotograflari merak edilir tabi:)) Pekcok hesabi ayni anda idare edip ayni fotograflari baska yerlere yuklemek zaman aldigindan diger hesaplarimi kontrol ederseniz tum albume farkli yerlerden ulasmis olursunuz, biliyorum bu da sizin icin zaman alici, ihmal ediyorum fotograf paylasimini ne deseniz haklisiniz. Sanirim daha organize olmam lazim, soz gayret sarfedecegim:) Asagida misafirlere dagitilan ciftin isimleri yazili yelpazelerle serinleyen misafirlerden, dugundeki dansoze kadar pekcok detayin fotografini goreceksiniz. Pastanin kenarindaki mumlar oldukca hostu. Zaman zaman duygusal anlar da yasandi dugunde, ozellikle babanin gelinle dansinda... Boyle anlari fotograflarken ben de duygulaniyorum, gizlemeyecegim, o anlarda makinenin arkasina saklaniyorum:)

Iyi seyirler...



Yazmaya bir sure ara verince paylasmak istedigim fotograflar da birikti, daha guzelleriyle sizleri bulusturmak dilegiyle...

You Might Also Like

1 yorum

  1. Ne kadar guzel fotograflar gene fotograf makinani konusturmussun Yelda'cim:)

    YanıtlaSil