Latest Posts

Zülfiye Akdemir Modaevi

By 10:01 ,


Herkese merhaba,
Bugün sizlere Zülfiye Akdemir Modaevi’nin güzel gelinlikleri hakkında anlatacaklarım var. 2011 yılında fotoğraflamıştım sevgili Züleyha ve Furkan’ı. Züleyha bana gelinliğini seçtiğini ama rengi konusunda tereddütleri olduğundan bahsetmişti ilk görüşmemizde. Nasıl yani gelinliğin rengi mi, ne gibi tereddütleriniz var dediğimi dün gibi hatırlıyorum. Renginin koyu krem olduğunu, üzerindeki Osmanlı desenlerini, lale motiflerini, taşlı işlemelerini tek tek anlattı bana. Fazla bir şey uyanmasa da kafamda, meraklandığımı gizlemeyeceğim sizlerden. Çekim yerinin atmosferinde midir, Züleyha’nın güzelliğinden mi bilinmez gözlerim kamaştı gelinlikle. Üzerinden bir yılı aşkın zaman geçti ama hala hakkında sorular alıyorum gelin adaylarından. Hem çekim mekanı, hem muhteşem gelinlik hem de gelinliği taşıyan güzel gelin kompozisyonun birbirini tamamlayan parçaları gibiydiler adeta. Sizce de öyle değil mi ?

2012 yılında ise bir değil pekçok Zülfiye Akdemir gelinliğini fotoğraflama fırsatı edindim...Bu kez sormadım nereden aldınız diye. Üzerindeki işlemeler, rengi, tarzı her şeyleriyle oradaydılar.



Bu fotoğrafı
facebook page imde paylaşır paylaşmaz sorular almaya başladım. Şimdiden anlaşılan o ki Zülfiye Akdemir Modaevi, 2013’de de gelinlerin tercihi olacak.

 

You Might Also Like

0 yorum