Latest Posts

Yaratıcılık için 'Trash the Dress'...

By 11:01 , , , ,

Websitesi hazırladığımız şu günlerde her albüme tek tek bakma her fotoğrafı değerlendirme fırsatı bulduk. Neler çıktı neler tabi hepsini sizlerle buluşturmak zor oluyor.

Albümler arasında gezinirken en keyifli en stressiz çekimlerin düğün dışındaki günlerde yapılan çekimler olduğuna karar verdim. Üstelik en renkli kareler yine düğün dışındaki günlerde yapılan çekimlerden ediniliyor.

İşte size güzel bir örnek... Sevgili Beyza ve Emrahla Şile'de buluştuk. Onlar Ankara'dan geldiler Şile'ye biz Levent/İstanbul'dan.


Çekim düğün sonrası hatta balayı sonrası olduğu için gelinlik kirlendi mi damatlık tozlandı mı hiç bir kaygı duymadan arpa tarlasından, deniz fenerine, sahilden kayalara her yerini gezdik Şile'nin.

Beyza bir öğretmen ayrıca yoga eğitmeni. Sesimi duyuyorsan Beyza buradan, seninle zaman geçirmekten çok mutlu olduğumu söylemek isterim. En kısa zamanda bir araya gelelim olur mu?

Sizlerle paylaşmak istediğim ilk kareler Şile'nin simgesi deniz fenerinden.  Deniz fenerlerini çok severim. Yaptığım tüm seyahatlerde beni en çok heyecanlandıran yapılardan oldu deniz fenerleri. Etrafında yürüyüp altında oturmak, denize uzanan güzel manzaralı bir köşe bulup kafa dinlemek, denizden esen güzel havayı içime çekip huzuru hissetmek... İşte deniz feneri ben de bu anlamlara geliyor. Puerto Rico'dan Maryland'a gezdiğim tüm yerlerde deniz fenerlerinin etrafında turlamakla yetinirken üzerinde fotoğraf çekme fırsatını sadece Şile'de yakaladım. Uçan kuşlarla aynı seviyede olmak ve bu kadar güzel bir yerde fotoğraf çekme fırsatını yakalamak tek kelimeyle müthişti.

Sonraki durağımız arpa tarlası, buranın neresi olduğuna dair sorular alyorum. İnanın bilmiyorum, yolda görüp durduğumuz bir yer. Koordinatlarını almadım:) Aldığım bir diğer soru da renkler doğal mı yoksa işlendi mi? Biraz uygulama var tabi ama prensiplerime bu çekimde de bağlı kaldım ve doğanın güzel renklerine sadık kaldım. 
Ah bu gün batımı renkleri yok mu? Romantizm rüzgarı estiriyor içimde:)
 

You Might Also Like

0 yorum