Latest Posts

Asıl ben teşekkür ederim...:)

By 05:43

Herkese merhabalar...
İster istemez yazmaya ara veriyorum, anladım ki fotoğraf bakmaya doymayan, fotoğraf canavarlarından oluşan bir follower grubum var benim. İlginize çok teşekkürler, at çiftliği çekimlerim için harika mesajlar aldım. Vintage renklerini çok beğendiğinizi belirttiniz pek çoğunuz. Bunun yanı sıra hala websiteme koymaya fırsat bulamasam da eklemek istediğim, sizlerle paylaşmak için sabırsızlandığım bir dünya daha şehir fotoğrafım var. Yeni düğün hikayesi fotoğraflarına başlamak üzere bu hafta bende pozitif duygular uyandıran bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerle...
Her haftasonu 2010 çiftlerime bir yenisi daha ekleniyor ve ben tanıştığım her çiftle çok mutlu oluyorum. Geçen haftasonu Rezzan ve Ozan çifti ile tanıştım (fotoğraflar çok yakında). Tüm günü birlikte geçirdik, birlikte güldük, birlikte trafiğe söylendik, birlikte eğlendik... Pazartesi sabahı ofise vardığımda harika bir teşekkür notu ile karşılaştım, duygulanmadım desem yalan söylemiş olurum, bundan daha güzel yeni bir haftaya başlangıç olur mu?

'' Merhaba Yelda&Serkan :)

Sizi tanıdığımız için ve düğün fotoğraflarımızı çektiğiniz için ne kadar mutlu olduğumuzu konuştuk bugün ve bir teşekkür mektubu yazmak istedik...
Evimiz için aldığımız her eşyada, evliliğimiz için aldığımız her hizmette maddi olanaklarımız haricinde tek bir şeye özen gösterdik: Olumlu insanlar ile iletişimde olmak. Son ana kadar her işimizin de bu sayede yolunda gittiğine inanıyoruz.

Çektiğiniz her karede emeğinizi ve yaptığınız işe saygınızı gördüğümüz için kendimizi çok yerinde bir karar vermiş hissettik tüm gün. Bu özel günümüze şahit olduğunuz ve bizi yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederiz.

Sevgiler,

Rezzan&Ozan

You Might Also Like

0 yorum