Latest Posts

Fotograflarla Hatirlanan Guzel Anlar, Yine New York...

By 14:31 ,

Herkese merhabalar...
Bilgisayari gereksiz seylerden arindirip ne var ne yoksa kategorilere ayirmak ne zordur bilirsiniz. Bugun boyle birsey yapayim dedim ve sizlerle paylasmak uzere bir suru fotograf ayirdim. Hazir ben unutulup gitmis fotograflari bulmusken ve dugun fotograf paylasimina biraz ara vermek istiyorken sizi farkli new york fotograflariyla bulusturmanin tam zamani diye dusunuyorum. New York sokaklarindan birkac fotografla baslayalim paylasima. Iyi seyirler....























Iste New York askimi deprestiren fotograflardan bir kaci...Yeni sehir fotograflarina rastladikca eklemeye devam edecegim:)

You Might Also Like

2 yorum

  1. bu şehri o kadar merak ediyorum ki anlatamam. bi gün... diyorum sadece:) bigün bisüre yaşayacağım newyork'ta

    YanıtlaSil
  2. o love heykelinin aynısı istanbul'da da var ve uzun zamandır önünde fotoğraf çektirmek istiyorum. sanırım bu isteğim, bu cumartesi gerçekleşecek en sonunda.

    YanıtlaSil