Latest Posts

Gecenin mimarı (!) Ayşegül...

By 07:47 , , , , , ,

Bugün sizlere sevgili gelin adayım Ayşegül hakkında yazmak istedim. Ayşegül ile ablası Betül Hanım’ın nişan çekimi vesilesi ile tanıştım. Bu kez Ocak ayının soğuk ama bizim için sıcacık geçen bir akşamında Ayşegül Hanım’ın yüzük törenini fotoğraflamak kısmet oldu bana. Herşeyin kusursuz olması için çok özendiğini söylemişti Ayşegül Hanım ama bu kadarını inanın tahmin edemezdim. Yan tarafta duran şık şeker kavanozlarına bakın. Boy boy kavanozlar içinde ne de güzel duruyor renkli şekerler. Kavanozlar sırtını isim yazılı photoblok a dayamış. Hepsi özel tasarım. Kavanoz tutacaklarından şekerlere kadar herşeyi fotoğrafladım.
Fazla renkli şeylerden hoşlanmam özellikle söz konusu görsel sunum ya da dekorasyon olursa. Ayşegül Hanım’da benim gibi düşünüyor anlaşılan, her şeyin iki renkte yoğunlaşmasına özen göstermiş. Altın sarısı ve morJ Elbisesi de yine iki renk dikilmişti Ayşegül Hanım’ın, isteği üzerine. Bu arada şekerler birbirinden leziz.
Yan tarafta gördüğünüz içi peçeteli siyah kutular misafirler için, yanlarında söz töreni şekeri almak isterlerse içine koyup götürebilsinler diye ama Ayşegül Hanım, gecenin sonunda herkesin paketiyle kendi ilgilendi ve tek tek hazırladı. Peçeteliklerden tutun da paketin içine konulan küçük su şişelerine kadar yer gök Ayşegül ve Cem'di o gece.
Pekçok gelin ve gelin adayı gibi Ayşegül de kendi töreni için yaptığı bu detaylı çalışma sonucu acaba bunu bir meslek dalı haline getirip getirebilir miyim diye sorgulamaya başlamış. Neden olmasın ? Ayşegül Hanım'ın kendisi bir mimar. Renk, simetri, uyum, herşey aslında mesleğinin birer gerekliliği. Herşey o kadar güzel, sıcak ve rafine ki kendisine bu özel gecenin mimarı (!) olarak hayran kaldım.  



You Might Also Like

0 yorum