Latest Posts

Dostluk değil de ne?

By 06:01 , , , , , ,

2012 yılının bana kazandırdığı çok fazla şey oldu. Hangi birini saysam bilmiyorum, 2011 yılı ile başladı aslında hayatımda köklü değişimler, 2012 yılında bu değişimlerin çok ama çok olumlu sonuçlarını yaşadım, harika zamanlarım oldu ve buna güvenerek rahatlıkla diyebilirim ki 2013 yılıiçin 2012 yılından daha umutluyum ve çok mutluyum.
Hayattaki en önemli kazanç dostluktan başka ne olabilir ki. Kurulan arkadaşlıkların gün be gün pekiştiğini ve onlarla ayrılmaz bir bütünün parçaları olduğunuzu hissedersiniz ya zamanla, arkadaşlık bağları derinleşir dostluğa dönüşür, sizi güçlendirir… İşte bu güzel bayanlar benim dostlarım, canım arkadaşlarım.

Bugün sizleri onlarla tanıştırmak hem de bu güzel fotoğrafları paylaşmak istedim. Bu güzel kızlar, farkında değiller ama hayatı pek çok anlamda benim için kolaylaştırıp güzelleştiriyorlar.
Alt resim Casita Restaurant, Nişantaşı'ndan. Leziz mantılar keyfimize keyif kattı:) Ortadaki benim.
Üst resim ise yılbaşı öncesi partilerimizden birinden. Ben yılbaşı partilerinden  hani eğlenmek zorunluluğu hissettiğimiz yılbaşı gecesi organizasyonlardan çok hoşlanmam. Bu sebeple yılbaşı öncesi partileri tam bana göre, neyseki böyle düşünen yalnız ben değilim.
Sadece anlatmakla yetinmeyip dinliyorsa, birlikte geçirdiğin dakikalarda sana bulunduğun zamanı/yeri unutturmayı başarıyorlarsa, varlığı sana güç veriyorsa bu dostluk değil de nedir? İyi ki varsınız. 37 ekran, iyiki geldin İzmirlerden. Burzu, tatlım iyiki hayatımdasın, daha ne diyeyim. Süt iç iç bitmez J Sizi seviyorum… Bu post sizin için.

You Might Also Like

0 yorum