Latest Posts

Herkese renkli kareler...

By 02:47 , , , , , , , , , , , , ,

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...
2014 düğün sezonuna yaptığımız hızlı bir giriş ve hızlı bir çekim maratonundan sonra çekimlere enerji katmanın yolları hakkında fikir alış verişi yapmak istedim sizlerle.

Her ne kadar çiftlerimizle aksesuarlarla çekimi renkli hale dönüştürmenin yolları üzerine oturup saatler boyu kafa yorsak da en farklı ve güzel fotoğraflara giden yol aksesuarlardan değil sizin aranızdaki enerjiyi fotoğraflara yansıtabilmekten geçiyor. Yıllardır bu düşünceyi savunurum ama albüme yerleştirilmiş farklı bir fotoğraf, aksesuarın ufak dokunuşuyla diğerlerinden ayrılmış bir kare çok da hoş duruyor. 

O yüzden bu konuda sizin yanınızdayım ve iş birliği için hazırım.
Çekim esnasında kullanacağımız aksesuarlar ve kurgu üzerinde çalışırken en korktuğum şey, bir şeyler yapılmaya çalışılmış ama becerilememiş, sunii duruyor algısı oluşturmaktadır. Bu sebeple kullanacağınız aksesuarı mekana yedirebilmek ve kişilerle uyum için de kullanmak son derece önemli.Her aksesuar her çifte ve her mekana uygun değil. Kullanmış olmak için kullanmayın olur mu?

Balonlar, en klişe fotoğraf aksesuarı olsa da hala yıllardır fotoğrafa en güzel renk katan şeyler.
Balon kadar olmasa da yine klişe olan ama doğru kullanıldığında harika görünen bir diğer aksesuar, renkli tüller...Dilerseniz tülleri tek bir renk skalasından seçebilirsiniz, dilerseniz farklı renkleri de bir araya getirebilirsiniz. Yine uyum ve çifte uygunluk çok önemli... Sizinle çalışmalarımdan bir kaç örnek paylaşmak istiyorum...





Konuşma kartları hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben çok beğeniyorum...Çok uzun bir süre el yapımı konuşma kartları kullandım, sevgili gelinim Burcu, düğünü öncesi arkadaşları ile el ele verip çekimde kullanmak için kartlar hazırlatmış, hem de onlarca...Burcu ve eşi Harun'un düğün çekiminden sonra konuşma kartları bana kaldı.
Şu sıralar değişik tasarımlar üzerine çalışıyorum. Albüm de en az 1-2 konuşma kartlı fotoğraf bence hoş durur.




Peki ya şemsiye? Her aksesuar da olduğu gibi şemsiyenin de doğru kullanımı çok önemli. Aksi halde fotoğraflarınız sıradan olmaktan kurtulamaz. Şemsiye çeşitlerinin hepsini dönem dönem kullandık çekimlerimizde. Çin şemsiyesi, kırmızı kalp şemsiye, vintage şemsiyeler, dantel şemsiyeler...Hatta arkadaşlarla yapılan çekimlerde kullanmak üzere farklı renkte şemsiyeler bile yaptırdık. Sizlerle çalışmalarımdan bir kaç örnek paylaşayım...Gün batımında yakaladığımız şu mükemmel karelere bakın!





Kırmızı burun en favorilerimden...

Bu pozu herkes veremez:)

Keçeden yapılmış photobooth lar... Son zamanlarda en popülerleri hiç kuşkusuz 
 bıyık  & dudak 

Tasarım kartlara ne dersiniz? 
#AŞK
Eğer vintage çekimler tarzınız ise renkli halka şekerler hep yanınızda olsun...




Başka öneriniz var mı? Fotoğraf çekiminde kullandım ve sonuç harika, mutlaka deneyin diyebileceğiniz bir aksesuarınız oldu mu? ya da ben bir blogger ım ya da tasarımcıyım, bakın siz fotoğrafçılar için çok farklı aksesuarlar hazırlıyorum diyebilecek hey siz becerikli hanımlarr... Benimle iletişime geçin ve tasarımlarınız benim kameramla buluşup hayat bulsun...Sizden haber bekliyorum:) 
Sevgiler...








You Might Also Like

0 yorum