Latest Posts

All Wedding İlkbahar-Yaz Dergisi'ndeyiz:)

By 08:59 , , , , , ,

Dergicilik geçmişimi bilenler bilir, her sayıyı burada ilan eder, ilgi çekici detayları size bir ay önceden aktarır merak uyandırmaya çalışırdım. Bu ay ben de siz okuyucular gibi derginin raflarda yer almasını bekledim,  Haziran'ın 1 'ine gün saydım. 
Beklediğim derginin adı All Wedding...
Söyleşi ve fotoğraflarıma gözatmak için dergiyi elime aldığımda fotoğrafçı değil evlilik hazırlığı için de olan biri kimliğine büründüm bir anda. Röportajımı unuttum desem yalan olmaz:) Her sayfa birbirinden güzel ve gözalıcı detaylarla süslü. Dekorasyondan gelinliğe, aksesuardan el çiçeğine, saç modelinden balayı seçeneklerine kadar 2014 düğün trendleri hakkında bilgi almak isteyen herkesin tüm ihtiyacı tek bir dergide toplanmış. Yazı ve fotoğraflarımı ilk kez dergide görmüyorum ama her defasında ilk kez görüyor gibi heyecanlanıyorum. İşte bu duygu bağlıyor beni yaptığım her işe...

Röportajımın her detayıyla ilgilenen sevgili Yayın Yönetmeni Zeynep Sipahi'ye ve fotoğraf seçimini zevkine ve ellerine iç rahatlığıyla bıraktığım Görsel Yönetmen Gözde Kaniğ'e teşekkürlerimle...

Röportajın tamamını okumak isteyen siz sevgili takipçilerim işte link tıklamanız yeterli:)



You Might Also Like

0 yorum