Latest Posts

'Dreams Come True'

By 10:27 ,

 

Bu hayatı -her alanda- benim için anlamlı kılan dostlarım, arkadaşlarım, sosyal medya sayesinde hayatıma giren herkes ve yaptığım her işte en büyük destekçim olan sizler…


Hayatımın en farklı zamanlarını yaşadığım şu günlerde yan odada uyuyan bebeğimle birlikte artık bir anne olarak yazıyorum sizlere. Bugün tam 15 günlük anneyim ve anne olmanın öğrenilmesi gereken kısımlarının üstesinden gelmeye çalışıyorum. Şimdilik herşey çok güzel gidiyor.



2014 yazında sizlerin en özel gününü karnımda minik Noyan'ım ile fotoğrafladım ve ondan aldığımız feyz ile harika işler çıkardık ortaya. Bu yıl da yepyeni kareleri sizlerle buluşturmak için sabırsızlanıyorum. Yeni maceramız Mayıs da başlıyor. 

 Temmuz, 2014 sonrası İstanbul ve İstanbul dışı tüm çekimlerimde beni el üstünde tutan, ufak jestleriyle yüzümü güldüren, misafirperverlikleriyle tüm yorgunluğumu unutturan sevgili çiftlerime ve ailelerine tekrar tekrar teşekkür ederim.



Bursa’daki çekimde süpriz pembe güllerle yanaklarımı pespembe yapan Irmak ve Şevket; Kırklareli’nden gönderilen, Burcu ve Dursun’un aile büyüklerinden hediye, el emeği göz nuru bebek nevresimleri ve daha niceleri…Gönlünüzden kopup da benimle paylaştığınız tüm güzellikler için teşekkür ederim. İyik tanıdım sizleri...

You Might Also Like

0 yorum