Latest Posts

BINROTA VE MUGE

By 17:12 ,

Binrota.com la sitenin editoru sevgili Muge araciligiyla tanistim… Mugeyle de bu blog sayesinde:)Gorurgormez uye oldum Binrota’ya ve simdi benim gibi ‘travel bug’ tasiyan herkesle biraraya geldigimiz bir site. Nedir bu binrota diye soruyorsaniz sizi daha fazla meraklandirmadan anlatmaya baslayayim:)Sanatin her daliyla ilgili; kitap kampanyalarindan fotograf yarismalarina kadar tum uyelerini her an aktif ve uretken tutan; vizyonu ve misyonuyla farkini ilk bakista farkettiren harika bir site. Neden mi bu cumleleri yaziyorum? Dun binrota uyeleriyle aylik gezi dergisi VOYAGER’in, Subat 2010 sayisinda yayinlan KALIFORNIYA PLAJLARI adli yazimin farkli bir versiyonunu paylastim sonra diger uyelerin yazilarina da bir goz atmak icin okumaya basladim ki saatlerdir ayrilamiyorum siteden. Herkes buyuk bir ozenle yazip harika fotograflarla suslemis makalelerini. Bugun Afrikayi gezdim binrotayla. Yarin Kuzey Amerikayi bir de binrotayla kesfedeyim diyorum:) Mugeye ne kadar tesekkur etsem az beni de binrotali yaptigi icin:)

You Might Also Like

0 yorum