Latest Posts

Ver Elini Manhattan... I LOVE NYC

By 00:59 , ,

Sıkıcı baslayan cumartesi Carol ve Rafaelle yaptigimiz super bir brunchla kaderini degistirdi:) Konustuk, konustuk, yemek yedik, gulduk, yine konustuk, yine gulduk:) Carol ve Rafael Brezilyali arkadaslarimiz, ne zaman bir araya gelsek konulara zor nokta koyup ayriliyoruz, dun de biraz oyle oldu. Onceden alinmis konser biletlerimize borcluyuz masadan her zamankinden hizli kalkmamizi:) Konserin adi Ritmo Color Y Pasion...Bununla ilgili ayri bir yazi yazmayi planliyorum. Flamenko danscilari muzige eslik etti ve ben ilk kez canli tango dinledim keske tango danscilari da olsaydi:( Mest oldum...Flamenkoyu ogrenmek istiyorum, buyuk yelpazelerle topuk sesleri cikartip saclarima buyuk cicekler takarak kirmizi uzun etekle dans etmek istiyorum:) Muzik bence enstrumanlarini ayri ayri duyabildigin zaman anlamini bulandir ve ben tek kelimeyle mest oldum. Konser parcalarini ara ara bir yerlerden edinip dinleyebilmek icin programi saklamaya karar verdim. Durun sizinle bir konser parcasi paylasayim, favorilerimden birini dinlemek icin TIK layin lutfen.
New York tayim. Soho dan Brooklyn'e uzanan gunluk bir program yaptim dun aksam, hepsini bitirmeyi diliyoruz. Hava istedigim gibi degil ama olsun. Buraya her gelisimle Manhattan'a olan askim pekisiyor ve her defasinda bir parcami birakip geri gidiyorum sanki. Gorusmek dilegiyle yarina, guzel pazarlar:)
NOT:Fotograf bana ait degildir, Ryan adli bir fotografciya ait, bilgisayarimda uzun suredir sakladigim ve paylasmak istedigim bir calismaydi, firsat bu firsat:)

You Might Also Like

4 yorum

  1. gozundekı pencerene bayılıyorum. keyif verenbir işi sectigin icin sanslısın. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. tesekkur ederim ruya:)cok mutlu oldum...

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir yaşamın var bayıldım...hem bol bol geziyorsun hemde değişik insanlar tanıyorsun bol bol :))) çok imrendimmm :)))

    YanıtlaSil
  4. :)tesekkur ederim sunset, temennim boyle devam etmesi ama bakalim...:)

    YanıtlaSil