Latest Posts

Oohh...Bu da bitti...

By 14:28 , ,


Dun ve bugun hava cok guzel, en azindan bizim icin:)bu sabah uyanir uyanmaz bilgisayar basinda buldum kendimi hergunkinden daha hizli hemde:) bugun bu kıtaya uzunca bir aradan sonra tekrar ayak basması beklenen arkadasım Semradan haber almak icin sabirsizlaniyordum ki bekledigimin tam tersi bir mesaj aldim, ucagi en erken pazartesiye kadar iptal edilmis Iceland daki volkanik patlama nedeniyle:(Cok uzucu:(
Haftasonunu planladik bu arada, cilginca belki ama bir gunlugune
New York'a gidip ayni gun donmeyi planliyoruz, simdiden pazar gununun hayalini kuruyorum, hava yagmurlu olacakmis, kimin umrunda, sel olsun isterse:)
Gunlerdir dogru duzgun birsey yazamadim sizlere, photoshop isleri cok zaman aliyor, gecen haftasonu yuzlerce fotograf cekmisiz:)Dusunun artik halimizi, neyse bugun sizinle Heather ve Richard'in fotograflarini paylasmak istiyorum. Siyah-beyaz fotograf bir cifte bu kadar mi yakisir ya...bazen diyorum renklilerini gostermesem mi onlara, kilise fotograflarini siyah-beyaz koymaya karar verdim portfolyoma, umarim begenirsiniz...Portfolyoma ulasmak icin TIK lamaniz yeterli.Iyi seyirler...:)












...Ve ''You may kiss the bride''.....

You Might Also Like

0 yorum