Latest Posts

Albüm yapmak ne zormuş...

By 05:46 , , ,

Bugünlerde 2010 wedding best albümü yapmaya çalışıyorum facebook page im için. Tıklayın ve katılın...Sizleri page imde görürsem çok mutlu olacağım, şimdiden söyleyeyim:) Fotoğraf seçmek, albüm oluşturmak ne zormuş. Bir diğer sıkıntım fotoğraflarımın hepsini çok seviyorum. Sizlerle yeni bir albüm paylaşmak istiyorum bugün. Çekim yeri Aija Otel, Kanlıca:) Umarım beğenirsiniz...Herkese güzel günler...

Eşsiz boğaz manzarası...Görüp te aşık olmayan var mı acaba?Aija Otel, ortalamanın üzerinde fiyatıyla özel günlere, kutlamalara uygun olsa da yolunuz o taraflara düşerse kesinlikle bir fincan kahve içmeyi ve Aija atmosferinin tadını çıkarmayı ihmal etmeyin...Burcu ve Mustafa'nın harika zevki...Muhteşem bir ortam...

Güneşli bir günde boğazın turkuaza çalan maviliği, Hekimpaşa Yalısı’na yapılan yolculuk sırasında yakalanan harika kareler ve bize tuval olan yol üzerindeki yalılar ve tanıştığımız en sempatik çiftlerden biri olan Burcu ve Mustafa’nın misafirperverliği ile Eylül ayında unutulmaz bir düğün. Bu güzel kareler de Aija'dan Hekimpaşa Yalısı'na giderken teknede yakalandı.

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben bunlara bayıldıım :) çok güzel çekim ve muhteşemde bir çift olmuş :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çift muhteşem de.. o ayakkabı beni benden aldı:)çok hoş çalışmalar, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil