Latest Posts

Reflection

By 01:19 , ,


Yansıma fotoğrafı çekmeyi sever misiniz bilmiyorum. Günümüzde digital tekniklerle bu etkiyi yaratmak çok kolay ama doğal bir yansımayı fotoğraflamak büyük bir haz verir fotoğraflayana. Bu yansımalara Central Park Gölü'nde -Central Park Lake/NYC- rastladım. Kameram pocket camera dediklerinden Canon-Powershot. Alacakaranlıkta hem zoom yapıp hem de net fotoğraflar yakalamak güç oldu, sabitlemek için tripod yerine düz zemine yerleştirdim makineyi. Digital kameraları auto yerine manual modunda kullanmanızı öneririm. Böylelikle her bir ayar sizin kontrolünüzde oluyor. Üstteki fotoğrafta yatay şekilde yerleşmiş kayalar, hayal gücüm yardımıyla yan yatan insana benziyor sonra başladım fotoğraflamaya. Hani bir zamanlar üç boyutlu fotoğraflar vardı, bakıp, algılayın diye:)



Yine göl üzerinde Manhattan Plazaları...Bunlardan birinde yaşamak çok isterdim...Hayal kurmak beni çok mutlu ediyor:) Umarım fotoğraflarımı beğenirsiniz, iyi seyirler...

You Might Also Like

9 yorum

  1. Yansımaları seviyorum. Bir "pocket camera" ile böyle fotoğraflar çektiğin için hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  2. ben bayılıyorum bu fotoğraflara.

    YanıtlaSil
  3. sevgili yelda;

    bloma gelmişsin
    hoşgelmişsin
    senin blonu ilk kez görüyorum
    inceliyeceğim
    ama sanırım benim hayalimdeki işi yapıyosun
    teker teker bakacağım sayfalarına
    zevkel hemde bu sayfada bile çok mutlu oldum

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Aynen yaa çok isterdiiiim orda yaşamak, kader tabi..

    YanıtlaSil
  5. Yüzlere tebessüm konduran bir blog sahibi olduğunuzdan; minik bir hediyeniz var sayfamda :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Wonderful captures. I love your blog.
    Regards fron Spain

    YanıtlaSil
  7. çok güzel fotoğraflar ve hayal kurma konusunda sana katılıyorum. :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. çokkk güzellerr dalıp gidiyor insan bunlara bakarken ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil