Latest Posts

Kim Bu Carolina M.!

By 01:23 , , ,

Yorumlarıyla beni taciz eden biri var peşimde:)Bir fotoğrafçının başına gelebilecek en güzel sapık belki de:)Kızmıyorum ama böyle güzel yorumların arkasında kim var çok merak ediyorum. Her insanın her an tatmin edilesi bir egosu var sonuçta:) Hakkında bildiğim iki üç şey var...Tasarımcı, fotoğrafçı, Los Angeles'ta yaşıyor ve ortalama aynı yaştayız. Hepsi bu...Şaşırmıyorum değil ama kültür farkını gözönünde bulundurunca davranışı çok olgun ve mantıklı karşılıyorum:)Nasıl mı?Önce şu yorumlara bakalım...
Like your wedding shots, so creative...you inspired me once more, congratulations, keep it up:)

dear yelda It feels really great to congratulate efforts of someone like you, because according to us you have not merely been a photographer, but a symbol of sustained excellence...keep it up...:)your doing a great job...

Maryland Instıtute College of Art'ta ders alırken çok başarılı aynı zamanda mutevazı sınıf arkadaşlarım olmuştu. Biri Woody Allen'ın fotoğrafçısıydı bir diğeri reklam fotoğrafçısıydı bir başkası benim yaşım kadar sergi açmış nerdeyse. Her proje sonunda fotoğraflarımızı sergilerdik. Kimsenin bir biri için negatif birşey söylediğini hatırlamıyorum. Belki şurası şöyle olsa burası böyle vb gibi basit birkaç yorum o kadar:)Bu sebeple Carolina'nın da yapıcı yorumlarını ve hoşgörülü davranışlarını bir olgunluk göstergesi olarak kabul ediyorum...Ama beğenilmek güzel duygu;) bu davranışın tam tersini gözlemledim çoğu kez ülkemizde. Birisi birşey yapar, bir fikir ortaya atar, hemen saldırı pozisyonunu alır herkez, açıklar bir bir vurulur arkadaşın yüzüne...Amerika'da ise durum çok farklı, herkes aynı anda kazanıyor, burdaysa kimse kazanmasın diye etrafındakiler canla başla çalışıyor...En iyisi eleştirilere açıkmış gibi davranıp içlerinden önemli kişilerinkini kabul etmek, yoksa varoluş çabası içinde yıpranız fotoğrafçı arkadaşlar...En azından ben öyle yapıyorum, çok rahatım, size de tavsiye ederim:)

Sizlerle paylaşmayı unutmuşum...Bir sürü düğün var sergileyemediğim 2010'dan. Hepsi birbirinden özel ama Işıl'ı size tanıştırmadan, bu güzel fotoğrafları sizlerle buluşturmadan rahat edemezdim...Güzel bir Temmuz,2010 gelini:)Çekim yeri Çınar Otel, İstanbul...


You Might Also Like

9 yorum

  1. Ne kadar zarif ve güzel bir gelin olmuş. Bire bir doğal yakalamışsın sen de harika ayol! Ahh ahh bi gün evlenirsem fotolarımı sen çekersin dedimdi ama sevgilimden de ayrıldım nolcek bilmiyom artık. :p

    Daha çok post isterik bu arada. :p

    YanıtlaSil
  2. SJ'den comment:) yeni evlenmiş biri olarak profesyonel-modern fotoğrafçıya ne kadar ihtiyaç duyduğumu anlatamam.
    nikahım pariste oldu ve -malesef- fotoğraflarımı yoldan geçen ve iyi fotoğrafçı kategorisine girdiğini düşündüğümüz turistlere çektirdik. ama tr deki düğünümün fotoğrafları tam bir facia keşke fotoğrafçı yerine tursitlere çektirseydik burda da!!
    neyse ben çok dertliyim bu konuda :)
    sevgiler, başarılar

    YanıtlaSil
  3. SJ,çok üzgünüm, yorumun bir kazaya kurban gitti ben de copy paste le görüntülemek zorunda kaldım...şimdi cevap yazıyorum....
    ortak noktalarımız var: Benim de düğün fotoğraflarım ÇOK KÖTÜ:)Nasıl mı?Paranla rezil olmak vardır ya öyle oldu bize, fotoğrafçım gördüm ki kamerasını kullanmayı bilmiyor halbuki çok güvenilirdi. Diğer ortak noktamız Beyaz Butik Dergisinde çalıştım/yazdım...Üçüncü ortak noktamız gelinliğine bayıldım, Beyaz Butik'te güzel gelinlikler arasında güzel bir gelinlik beğenmişsin:)Ve SJ, gelinliğin duruyorsa ve yolun tekrar Paris'e düşerse beni ara;)

    Leah, yazmaya çalışıyorum ama pek fırsat olmuyor...çok teşekkür ederim beğenmen beni çok ama çok mutlu etti:)

    YanıtlaSil
  4. Fotoğrafçıların birbirine olan garezini hiç ama hiç çözebilmiş değilim..senin fotoğraflarını ilgiyle takip ediyorum ve çok da beğeniyorum..
    Ben de fotoğraf çekiyorum ama bu senin fotoğraflarını beğenmeme engel teşkil etmiyor..
    umarım birgün karşılaşır ve birlikte fotoğraf çekeriz yelda:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çözemiyorum Zeynep, keşke çok farklı olsa, daha barışçıl olsak...Umarım tanışırız ve çekimler yapmak için bir araya geliriz. Bu arada ben de senin fotoğraflarını çok beğeniyorum, karşılık olsun diye diyorum sanma sakın...:)

    YanıtlaSil
  6. yeldayı bu gıdısle almanyaya cagırıcagız orada cekım yapacaksın galiba sonrada balayı yerine senınle alsıverıse paris e gecerız

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflardaki zarifliği öylesi güzel yansımış ki işini gerçekten başarıyla yapıyorsun :)

    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Grace ve Ceyda, çok teşekkür ederim, yorumlarınız beni çok ama çoook mutlu ediyor;)

    YanıtlaSil
  9. fotoğrafların çok güzel.ellerine emeklerine sağlık. gelinede bayıldım :) Ömür boyu mutlu olsun.

    YanıtlaSil