Latest Posts

Ne çok fotoğraf var...Fotoğraf temizliği...

By 06:34 ,

Bugün ne var yok, nerde ne var bir bakayım dedim. Her yerden üzerinde çalışılması gereken fotoğraflar çıktı. Vakti zamanında sahiplerine teslim etmişim ama kendi arşivime katmamışım. 2011-Yaz dönemi için web sitesi hazırladığımız şu günlerde böyle bir temizlik yapmak çok iyi geldi:)Bakın neler buldum...
Sevgili arkadaşım Carolina ile yaptığımız harika bir çekimden birkaç fotoğrafı paylaşmak istiyorum sizlerle...Umarım beğenirsiniz, iyi seyirler...

You Might Also Like

4 yorum

  1. nekadar duru bir güzelliği var carolinanın..

    YanıtlaSil
  2. ikinizse oldukça başarılısınız canım devamını yuzu gorunmede bana yapalım:D

    YanıtlaSil
  3. Bir temizlikte bana Yeldacim, arada mutlaka yapmak lazim :)
    Buarada arkadasin ne kadarda tanidik birine benziyor...

    YanıtlaSil
  4. ben arkadaşınızı Bengü'ye ne çok benzettim :)

    YanıtlaSil